top of page
kiwihug-zGZYQQVmXw0-unsplash.jpg

Politică de livrare/returnare

Livrare

STARTONIGHT depune toate eforturile necesare cu privire la acceptarea şi procesarea comenzilor şi va încerca să livreze comanda dumneavoastră la o adresă de domiciliu sau la altă adresă din România, conform opţiunii de livrare selectate de dumneavoastră.

STARTONIGHT va încerca să depună diligenţe pentru expedierea comenzilor în cel mai scurt timp cu putinţă şi în ordinea în care acestea au fost plasate. Dorinţa noastră este să livrăm comanda în termen de 2 până la 4 zile lucrătoare de la confirmarea sa. Deşi intenţia noastră este să efectuăm livrarea în intervalul comunicat, va aducem la cunoştinţă că livrarea ar putea dura mai mult din cauza unor evenimente independente de voinţa noastră, dar nu mai mult de 30 de zile calendaristice de la data confirmarii comenzii. În cazul în care termenul de livrare depăşeşte 30 de zile, puteţi anula comanda.

Înainte de plasarea comenzii, veţi fi informat/ă cu privire la termenul de livrare estimat. Imediat după plasarea comenzii, dacă ne-aţi furnizat adresa dumneavoastră de e-mail, veţi primi un e-mail de confirmare care conţine termenul de livrare estimat.

În cazul în care comanda dumneavoastră nu ajunge până la data programată, vă rugăm să contactaţi Serviciul pentru clienţi STARTONIGHT prin apel telefonic la 0745033763 (apel gratuit) sau prin e-mail la office@startonight.ro

Returnare

STARTONIGHT garantează o rambursare integrală conform secţiunii 5 din Termeni și condiții (Anularea comenzii) cu condiţia ca toate articolele să fie returnate în aceeaşi stare în care erau la primire. Acest lucru înseamnă că articolele nu trebuie să fi fost deteriorate sau murdărite.

bottom of page